Positiivinen hämmennys - Onniblogit

kuulinpa taannoin Blogiyhteisöstä nimeltään Onniblogit. Mielenkiintoni heräsi välittömästi, kun luin heidän esittelynsä. Aitoja blogeja, aidosta elämästä. Kuulosti ihan mun jutulta, mutta enpä uskaltanut edes kuvitella, että minunkin blogini tuonne mahtuisi mukaan. Laitoin kuitenkin hakemuksen, koska olen jo pitkään kaivannut blogilleni kotia, paikkaa johon oikeasti voisin kuulua.

Katselin juuri blogiani ja huomasin saaneeni uuden lukijan. Ihanaa! Tervetuloa siis seuraamaan blogiani tai siis elämääni, joka ei ole aina ruusunpunainen ja valokuviakin on toisinaan vähänlaisesti... Mutta siis takaisin asiaan. Samalla tuli mieleen Onniblogit. Miten minun oli käynyt? Oliko päässyt mukaan?

Hämmästys olikin suuri, kun avasin Onniblogien sivut. Minut oli valittu! Hyväksytty joukkoon mukaan! Ihanaa. Blogillani on nyt koti. Nyt sitten olen virallisesti lifestyle bloggaaja.

Olen otettu ja aivan hämilläni. Ja samalla jopa kiitollinen. Tänään on hyvä päivä. Siis muutenkin. Ja koska puhelin taas temppuilee ja olen tien päällä niin linkkejäkään en saa laitettua. Joten Onniblogien sivuille pääset tutustumaan osoitteessa http://onniblogit.com/



Kommentit

  1. Onnea Onnilaiselle <3 Meillä on hyvä tiimi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) juuri siltä vaikuttaa ja miten ihana on, että on niin monenlaisia blogeja mukana :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kyllä ehdottomasti. Ja se mitä olen ehtinyt muiden blogeihin tutustua niin mielenkiintoisia ehdottomasti. :)

      Poista
  3. Moikkaus minultakin! Tähän blogiin täytyykin tutustua oikein ajan kanssa, ihanaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa seuraamaan. :) Tässä tuntuu, että positiivinen hämmennys vaan kasvaa päivä päivältä. :) Etenkin kun uusia lukijoita tipahtelee jatkuvasti lisää. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vadelmapuska parvekkeella - Parvekekasvatusta

Apua! Suodatinpussit on loppu!

Apua! Talossa on allerginen koira!