Oppi ja ilo - Matkassa mukana

Olin eilen työtehtävien merkeissä kouluilla taas pyörimässä. Edellisellä kerralla jäin kaipaamaan jotain kättä pidempää matkalle mukaan, mutta silloin en työkaapeista löytänyt etsimääni. Tällä kertaa olin hieman paremmin valmistautunut ja nappasin vyölenkkiin roikkumaan automatkojen pelastus -avaimenperäpakan. Ja aivan niin kuin olin arvellutkin, toimivat kortit kuin unelma koulunpihalla. Ja mikä parasta ne vetivät puoleensa niitä vähän isompia koululaisia. 

Olen töihin hankkinut huomattavan määrän Oppi&Ilo -tuotteita. Oppi&ilo on tietoja ja taitoja kehittävä tuotesarja 0-12 vuotiaille lapsille. Näistä on ollut helpotusta moneessakin kohtaa, kun pitäisi nopeasti kehitellä jotain pientä ajanvietettä. Se mikä näissä on ollut ehdottomasti parasta, että Oppi&Ilo -korttipakat (vaikka eivät olisi avaimenperällisiäkään) mahtuvat helposti pujahtamaan laukkuun. Ne on helppo ottaa mukaan ja ottaa esille silloin kuin tarvitsee. Näistä tekee ihan huipun se, että ihan huomaamatta sitä oppii itsekin ihan uusia asioita. Niin ja näistä löytyy puuhaa vaikka koko perheelle vauvasta vaariin.

Jos olet kirjamessuille Helsinkiin kannattaa käydä Oppi&Ilo -standilla katsomassa tarjontaa. Toivottavasti löydät omat suosikkisi. Minä olen ainakin ne jo löytänyt.

Tätä postausta ei ole tehty kaupallisena yhteistyönä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vadelmapuska parvekkeella - Parvekekasvatusta

Apua! Suodatinpussit on loppu!

Apua! Talossa on allerginen koira!