Kuva-analyysi 2015 -

Alunperin Etna käynnisti kuva-analyysi haasteen. Ja minä kun en millään osaa muotoilla ohjeita teille niin hyvin kuin on Etna sen tehnyt, laitan teille linkin hänen ohjeisiinsa. Sieltä älöytyykin kaikki tarvittava mukaan lähtemiseen. Ohjeet löytyvät siis täältä.


Hei, 

Kaipaan lämmintä syliä, jossa saan levätä. 
Kaipaan lämpimiä ja ystävällisiä sanoja.
Kaipaan turvaa ja lohdutusta.

Yksin en vielä selviä, olen vielä pieni. 
NIin pieni, ettei minua oikeastaan edes ole.
Olen se ilma, jota hengitätte.
Olen se tuuli, joka liikuttaa lehtiä.
Olen se, mitä te ette voi vielä nähdä. 
Olen jotain, jota ei oikeastaan vielä edes ole. 

Minulla on hyvin pienet sormet.
Hyvin pienet silmät ja hyvin pieni suu. 
Ei niistä vielä tiedä kummalta ne on, vai onko kummaltakaan. 

Toivottavasti tulen ehjänä ja terveenä teille. 
Aina on myös mahdollisuus, etten pääsekään, vaan
joudun jäämään tänne enkelten hellään huomaan. 
Toivottavasti saan kulkea rauhassa, ilman kiirettä.

Malttakaa vielä. Saavun kyllä. 
Sitten kun on oikea aika. 

Tuike


Kommentit

  1. Moikka! Kiitos osallistumisesta kuvahaasteeseen ja koskettavasta analyysista. Arpa osui kohdallesi eli saat jatkaa haastetta ja valita seuravan analysoitavan kuvan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui :) kiitos. Täytyypi hieman miettiä sopivaa kuvaa. 😁

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vadelmapuska parvekkeella - Parvekekasvatusta

Apua! Suodatinpussit on loppu!

Apua! Talossa on allerginen koira!